top of page

JAK MOŻEMY POPRAWIĆ JAKOŚĆ NASZYCH USŁUG?

Sylwia Łyżwa

Choć bardzo staramy się, by jakość naszych usług była na możliwie najwyższym poziomie, to może okazać się, że nieświadomie popełniamy jakieś błędy. Zależy nam jednak na tym by wykonywać naszą pracę profesjonalnie i najlepiej jak potrafimy oraz by nasi Klienci chętnie do nas wracali.

Jeśli jest coś, nad czym możemy popracować, co możemy udoskonalić, lub wydarzyło się coś, co spowodowało, że Twoje zadowolenie spadło - bardzo prosimy o wypełnienie poniższej

 

ANONIMOWEJ ANKIETY

 

Dzięki Twojej opinii możemy poprawić jakość naszych usług.

A może Twój pomysł na udoskonalenie czegoś będzie "strzałem w dziesiątkę" i dołożysz swoją cegiełkę do rozwoju Vidiusa :)

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i konstruktywną krytykę. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by Vidius Active kojarzone było z miejscem przyjaznym, rodzinnym, ciepłym i profesjonalnym dla większości naszych Klientów.

ANONIMOWA ANKIETA ZADOWOLENIA

PODAJ NAZWĘ ZAJĘĆ, KTÓRE OCENIASZ

PODAJ LOKALIZACJĘ, KTÓREJ DOTYCZY TWOJA ANKIETA

JAK OCENIASZ POWYŻSZE ZAJĘCIA
SłaboŚrednioDobrzeBardzo dobrzeWspaniale
JAK OCENIASZ ZAANGAŻOWANIE INSTRUKTORA PODCZAS PROWADZENIA ZAJĘĆ
SłaboŚrednioDobrzeBardzo dobrzeWspaniale
JAK OCENIASZ PROWADZENIE ZAJĘĆ (DOBÓR TRUDNOŚCI I INTENSYWNOŚCI ĆWICZEŃ DO POZIOMU UCZESTNIKÓW, JASNOŚĆ POLECEŃ, SPOSÓB TŁUMACZENIA)
SłaboŚrednioDobrzeBardzo dobrzeWspaniale
JAK OCENIASZ ZAANGAŻOWANIE INSTRUKTORA W TWORZENIE RELACJI Z UCZESTNIKAMI PODCZAS ZAJĘĆ
SłaboŚrednioDobrzeBardzo dobrzeWspaniale
JAK OCENIASZ OGÓLNĄ PRACĘ VIDIUS ACTIVE (KONTAKT Z KLIENTAMI, DOSTĘP DO BIEŻĄCYCH INFORMACJI, PRZEJRZYSTOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ ITP.)
SłaboŚrednioDobrzeBardzo dobrzeWspaniale

DZIĘKUJEMY ZA PRZESŁANIE OPINII.

TWOJE ZDANIE JEST DLA NAS NIEZWYKLE WAŻNE.

NIESTETY NIE BĘDZIEMY MOGLI USTOSUNKOWAĆ SIĘ DO TREŚCI, PONIEWAŻ WYPEŁNIAJĄC ANKIETĘ JESTEŚ CAŁKOWICIE ANONIMOWY/A. MOŻEMY NATOMIAST OBIECAĆ, ŻE PRZEANALIZUJEMY TWOJE ODPOWIEDZI I DOŁOŻYMY WSZELKICH STARAŃ, BY POPRAWIĆ JAKOŚĆ PROWADZONYCH PRZEZ NAS USŁUG.

Hasło Vidiusa - wizja aktywnej przyszłości

CIESZYMY SIĘ, ŻE Z NAMI JESTEŚ. ZOSTAŃ NA DŁUŻEJ I #TRENUJZVIDIUSEM

​KONTAKT:

recepcja@vidiusactive.pl - RECEPCJA

biuro@vidiusactive.pl - WŁAŚCICIELE

728-948-391 KRAKÓW

728-494-817 MYŚLENICE

Telefony znajdują się w placówkach, które czynne są najwcześniej od 16:00. Aby skontaktować się z nami przed otwarciem należy poczekać dłużej: po 5-ciu sygnałach następuje przekierowanie na telefon właścicieli, którzy odbiorą poza godzinami pracy, gdy tylko będą mieli taką możliwość :).
Nasza recepcja obsługiwana jest przez trenerów, dlatego może okazać się, że w czasie otwarcia nie odbierzemy od razu, gdyż prowadzimy zajęcia lub obsługujemy Klientów na miejscu. W takiej sytuacji oddzwonimy w pierwszej wolnej chwili. Najszybszą formą kontaktu jest wiadomość e-mail lub Messenger.

GODZINY OTWARCIA:​

od poniedziałku do piątku:

15 przed rozpoczęciem i 15 minut po zakończeniu odbywających się w danym dniu zajęć.​​​​

NUMER KONTA DO WPŁAT [EVENTY/KARNETY]:​

76 1050 1445 1000 0097 4320 8879

NUMER KONTA DO WPŁAT
[GRUPY TURNIEJOWE]:

43 1870 1045 2078 1051 5429 0001

PARTNERZY:

CKKS - partner Vidius Active

Z kodem: VIDIUSACTIVE

 RABAT -10% na wszystkie kursy i szkolenia w CKKS!

SOCIAL MEDIA:

Vidius Active - logo w kolorze
bottom of page