top of page

Zajęcia dla dzieci

WYMAGANIA DO UDZIAŁU W ZAJĘCIACH 
 

  • strój sportowy niekrępujący ruchów, ale przylegający do ciała (spodenki/legginsy, top sportowy, koszulka, która nie będzie podwijać się podczas elementów "do góry nogami");

  • skarpetki antypoślizgowe lub buty sportowe - w zależności od zaleceń trenera;

  • związane włosy;

  • brak biżuterii;

  • zaangażowanie i chęć do udziału w zajęciach;

  • zdyscyplinowanie i gotowość do wykonywania poleceń trenera;

  • gotowość do pokonywania przeszkód i własnych słabości;

  • gotowość zapamiętywania i wielokrotnego powtarzania kroków i ćwiczeń;

  • gotowość do pracy w grupie;

  • skupienie na wykonywanych ćwiczeniach;

  • gotowość do startu w turniejach i pokazach w przypadku zajęć w Klubie Sportowym;

  • gotowość do zakupienia stroju występowego w przypadku zajęć w Klubie Sportowym;

  • gotowość do wykonywania piramid i podnoszeń;

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych;

INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ:

Power Ninja

Autorskie zajęcia ogólnorozwojowe mające na celu kształtowanie zdolności motorycznych, całościowe wzmocnienie, doskonalenie właściwych wzorców ruchowych a także kształtowanie prawidłowej postawy ciała.

Podczas treningu uczestnicy pokonują różnego rodzaju tory przeszkód i obwody stacyjne, stworzone tak, by pracować nad siłą, mocą, szybkością, wytrzymałością, zwinnością czy koordynacją. Ćwiczenia opierają się o wiedzę z zakresu rozwoju psychoruchowego i gimnastyki korekcyjnej.

Dzieci uwielbiają tą formę zajęć, bo rozwijają się przy jednoczesnej dobrej zabawie. Podczas ćwiczeń na "małpim gaju" dzieci stawiają sobie nowe wyzwania i dążą do coraz trudniejszych zdolności ruchowych.

Do zajęć wprowadzany jest element rywalizacji, by uczyć smaku zarówno zwycięstwa jak i porażki oraz szacunku do przeciwnika. Trenerzy w trakcie treningu uczą prawidłowych wzorców ruchowych a obciążenia zewnętrzne i trudność oraz rodzaj ćwiczeń dobierane są w zależności od kategorii wiekowej do rozwoju psychomotorycznego w oparciu o rozwój w osobniczy człowieka. Dlatego bardzo ważne jest, aby stosować się do podanych kategorii wiekowych.

PROWADZĄCY:

na str (7).png

mgr Sylwia Łyżwa
Arkadiusz Flak

KATEGORIE WIEKOWE:
4-5 lat 
(2019-2018); 6-8 lat (2017-2015); 9-14 lat (2014-2009)

INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ:

Akrobatyka

zsaaa (2)_edited.png

Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami gimnastyki korekcyjnej i nastawieniem na dbanie o prawidłową postawę ciała oraz właściwe wzorce ruchowe.

Podczas treningu poznaje się podstawowe ćwiczenia z zakresu zarówno akrobatyki jak i gimnastyki, stawiając przede wszystkim na bezpieczeństwo i rzetelne opanowanie podstaw ćwiczeń statycznych i dynamicznych.

Są to zajęcia idealne dla osób cierpliwych, które lubią wyzwania i stawianie sobie długoterminowych celów. Droga do ich osiągnięcia wymaga zaangażowania, systematyczności i powtarzalności. Podczas zajęć z akrobatyki, uczestnicy korzystają z trenażerów zarówno akrobatycznych jak i gimnastycznych, wzmacniają ciało, uczą się świadomości ciała i poznają prawidłową technikę ćwiczeń.

Proces nauczania i doskonalenia elementów dostosowany jest do rozwoju psychomotorycznego w oparciu o rozwój osobniczy. Dlatego bardzo ważne jest, aby stosować się do wskazanych kategorii wiekowych.

Akrobatyka to sport, w którym nauka elementów "krok po kroku" jest bardzo ważna

i kluczowa w rozwoju trenującego. Można porównać ją do budowania domu - najpierw fundamenty, które stanowią podstawę konstrukcji, potem cegiełka, po cegiełce, by na końcu dojść do dachu ("szczytu"). Nie da się zbudować domu pomijając którąś cegłę i zostawiając dziurę. Tak samo jest z akrobatyką - najpierw należy porządnie opanować podstawy, by na nich móc "budować" kolejne umiejętności. Jeden element w akrobatyce zależy od drugiego i bagatelizowanie lub pomijanie któregoś może nieść za sobą poważne konsekwencje w postaci np. kontuzji i urazów.

W Vidius Active stawiamy przede wszystkim na jakość i bezpieczeństwo. Dlatego u nas trening nie zaczyna się od skakania salt a od opanowania podstaw, by z czasem salta i inne trudniejsze ewolucje były łatwiejsze do opanowania i bezpieczniejsze.

PROWADZĄCY:

na str (7).png

mgr Sylwia Łyżwa
Arkadiusz Flak

KATEGORIE WIEKOWE:
4-5 lat 
(2019-2018); 6-8 lat (2017-2015); 9-14 lat (2014-2009)

INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ:

Disco Acro

zsaaa (2)_edited.png

Zajęcia łączące wymachy nóg i rąk, skoki, piruety, elementy i podnoszenia akrobatyczne, częste zmiany kierunku a to wszystko przy energicznej, bardzo szybkiej muzyce. Kształtują koordynację wzrokowo-ruchowo-słuchową, umiejętność pracy w grupie, pamięć, poczucie rytmu, pewność siebie, orientację w przestrzeni, szybkość reakcji i zmian kierunku, dynamikę ruchu, gibkość, skoczność, wytrzymałość, szybkość.

Idealne dla osób energicznych, dynamicznych, które rozpiera energia oraz lubiących intensywne zajęcia, ciężką pracę i wyzwania.

Podczas jednostki treningowej uczestnicy poznają technikę tańca, uczą się choreografii oraz elementów akrobatycznych, które dobrze wyglądają w układzie tanecznym. Następnie łączą to ze sobą w rytmie dynamicznej, skocznej muzyki.

Przede wszystkim są to zajęcia taneczne, dlatego stosunek tańca do akrobatyki podczas zajęć wynosi mniej więcej 70 do 30.

Zajęcia te są wymagające, ale jednocześnie niosą za sobą mnóstwo frajdy i pozytywnego zmęczenia.

PROWADZĄCY:

na str (6).png

mgr Sylwia Łyżwa
Julia Iwan

KATEGORIE WIEKOWE:
6-8 lat (2017-2015); 9-14 lat (2014-2009)

INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ:

Show Dance

zsaaa (2)_edited.png

Zajęcia taneczne, bazujące na technice tańca jazzowego i klasycznego wzbogacone o elementy aktorstwa i odgrywania historii za pomocą ruchów, gestów. Zajęcia polegające na ekspresji ruchowej, dużej ilości swingów, izolacji, gry ciałem oraz różnorodnych rekwizytów.

Uczestnicy kształtują poczucie rytmu, osobowość sceniczną, wyrażanie emocji i rozwijanie kreatywności. Styl trochę teatralny, widowiskowy, wykorzystujący różnorodne formy ruchu i nawiązujący do  różnych tematów i problemów życia codziennego

Podczas jednostki treningowej uczestnicy poznają technikę tańca, uczą się choreografii, wyrażania emocji, improwizacji oraz ciekawych partnerowań.

Zajęcia o niedużej intensywności, idealne dla osób kreatywnych, lubiących wychodzić poza schematy. 

KATEGORIE WIEKOWE:
4-5 lat 
(2019-2018); 6-8 lat (2017-2015); 9-14 lat (2014-2009)

PROWADZĄCY:

na str (6).png

mgr Sylwia Łyżwa
Julia Iwan

Jiu Jitsu

Zajęcia ogólnorozwojowe uczące różnych technik samoobrony.

Zapewniają wszechstronny rozwój, hartują charakter, uczą pracy w grupie oraz dyscypliny.

Podczas treningu poznaje się podstawowe ćwiczenia z zakresu jiu jitsu z elementami technik samoobrony oraz łączy je z torami przeszkód i ćwiczeniami ogólnorozwojowymi, by w sposób ciekawy dla uczestników wzmacniać ciało i osiągać wyznaczane cele.

Są to zajęcia idealne dla osób, którym nie jest straszny kontakt fizyczny z innymi osobami, chcą nauczyć się bronić przed zagrożeniami, trochę się zmęczyć i wzmocnić hart ducha.

INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ:

zsaaa (2)_edited.png

KATEGORIE WIEKOWE:
9-14 lat (2014-2009)

PROWADZĄCY:

9.png

Natasza Siódmok

bottom of page